8.
aprillil neljanda tunni ajal said 2.D klassi õpilased proovida
klassikaaslaste programmeeritud arvutimänge. Juhendas õpilasi
õpetaja Annely Ristikivi.
2.D
klass on esimene, kes on esimesest klassist saati õppinud
programmeerimist. Selle aine raames pidid õpilased tegema mängu,
mida saab mängida korraga kaks inimest. Mängu algne versioon oli
lihtsalt sinine taust ja muru ehk siis õpilased pidid ise looma
maastiku, tegelased ja liikumise.
Tunni
alguses jagas õpetaja õpilased arvutite taha ja nad pidid mängu
avama ning seda paarilisega mängima. Üks õpilane said kasutada
klaviatuuri nooleklahve ja teine kombinatsiooni WASD. Lisaks said
õpilased proovida ka üksteise mänge, aega selleks oli antud viis
minutit.
Mänge
oli erinevaid, mõnes tuli tegelasena palli taga ajada, aga oli ka
selliseid, mille tegevusest päris aru ei saanud.
Mängimine koos paarilisega (DanekK) |
Aeg vahetuseks ehk 5 minutit sai täis (DanekK) |
No comments:
Post a Comment